DAGJE ANTWERPEN MET EEN TOFFE MADAM


Vandaag was ik toerist in eigen land en meer specifiek in Antwerpen. 
Antwerpen is een stad waar ik eigenlijk enkel kom wanneer ik met Hilde afspreek. Zij woont daar prachtig en zij is de beste gids die er te vinden is. Zij neemt mij mee naar de mooiste en interessantste plekjes. Zo zijn we vandaag met dit druilige weer bij St Vincents op de Kleine Markt beland. Ik wist niet welke zaak we binnenstapten. Het is een concept store in een schitterend en ruw pand waar koffie, kunst en design centraal staan. De perfecte locatie om een foto te maken. Je kan er alles kopen wat je ziet en de cappuccino is zeker een aanrader. 

We kennen elkaar ondertussen al 23 jaar van toen zij mijn nieuwe baas werd. Ik was haar persoonlijke assistente en we hebben 7 jaar heel fijn samengewerkt. Zij verliet het bedrijf en ik bleef. Meestal heb je dan geen contact meer maar wij spreken nog steeds af. En zo was het vandaag weer ons dagje, voor mij een dagje vakantie in eigen land, eentje met de paraplu maar met de zon in ons hart.





Ik zou het nog vergeten te vermelden maar als je graag vol-au-vent eet zoals onze moeders en grootmoeders hem maakten dan raad ik onderstaande brasserie aan.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN