ONVERWACHT UITGEVER GEVONDEN




In mijn eerste manuscript schrijf ik dat wanneer je de dingen loslaat ze juist komen. Zo had ik mijn zoektocht naar een uitgever helemaal losgelaten. Ik was er eerlijk gezegd niet meer mee bezig. Eind vorige zomer was ik nog diep teleurgesteld omdat ik er nog steeds geen gevonden had. Dus besloot ik het even te laten rusten daar ik heel veel voldoening uit mijn blog haal. En gisteren was een dag van synchroniciteit. Toeval bestaat niet en het begon met een bericht van een goede collega die me het beste wenste en vooral een uitgever voor mijn boek.

Ik viel een beetje uit de lucht want aan mijn boek had ik helemaal niet meer gedacht. Oh ja, dat is waar daar zou ik nog eens werk van moeten maken, dacht ik, maar het leven is zoals het is en wat komt dat komt en komt het niet dan heeft het schrijven mij toch in de positieve zin veranderd.  Ik bekijk de wereld met andere ogen zoals Wayne Dyer het mij geleerd heeft.

Diezelfde morgen las ik op facebook een bericht van een andere collega die enthousiast was dat het boek van haar zoon uitgegeven was. Ik lees heel graag en zeker het verhaal van iemand met een rugzakje. Dus benieuwd las ik de cover van het boek en toen voelde ik het. Deze jongen heeft diep gezeten en heeft door veel te lezen en oefeningen maken zijn leven weer op de rails gekregen. En net zoals ik heeft hij zijn levenslessen opgeschreven om te delen met de wereld om anderen te kunnen steunen. Ik keek naar de uitgever en zonder nadenken heb ik mijn manuscript direct doorgestuurd.

Ik had nooit gedacht dat ik diezelfde dag nog een antwoord zou krijgen en zeker niet de mededeling dat ze mijn boek zeer graag zouden publiceren. Ik was totaal verrast want dat had ik niet zien aankomen. Dus Nathalie en Petty dankzij jullie bericht werd ik geïnspireerd om mijn manuscript door te sturen en heb ik vandaag een super leuk gesprek gehad met de uitgever.

Blijf dromen en blijf ervoor gaan want op een dag zou je droom wel eens kunnen uitkomen net op een moment wanneer je het minst verwacht!

Nu nog het contract goed nalezen voor ik accepteer maar ik hou jullie op de hoogte.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN