HAPPY 2020

We hebben 2019 fantastisch afgesloten en 2020 vrolijk ingezet. Het was een geweldige avond in super leuk gezelschap. Mijn oude nieuwjaarswens van 2014 werd helemaal ingewilligd, 'Quality time met vrienden en familie maar bovenal genieten van goed gezelschap en alle kleine dingen die het leven aangenamer maken'. Minder moeten meer flow! 
En gisteren gebeurde alles in één grote flow. Wat ik de laatste jaren wel geleerd heb, is uit mijn eigen klein wereldje te komen om deze groter te maken.  

Mijn wens voor 2020 is vele pretlichtjes en liefde te mogen zien in vele ogen.

Een lief gebaar, een vriendelijk woord en een beetje aandacht voor elkaar kost geen cent. En bij deze wens ik jullie heel veel liefde, een goede gezondheid en vooral heel veel pret. 






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN