IK BEN NIET OP ZOEK

De laatst tijd krijg ik heel veel vriendschapsverzoeken van mannen die ik helemaal niet ken en ook vanuit het buitenland.  Omdat ik goedgelovig ben en er vanuit ga dat ze via via mijn blog gelezen hebben, kijk ik dan eerst of we gemeenschappelijke vrienden hebben en welke taal ze spreken. Als ze geen Nederlands spreken ja dan kunnen ze mijn blog niet lezen en dan verwijder ik het verzoek. Vandaag had ik weer enkele vriendschapsverzoeken waaronder ook van een Vlaamse man dus ik dacht dat die mijn blog gelezen had.

Hij stuurde me onmiddellijk een bericht. Ik vroeg hem of ik hem soms kende en hoe hij op mijn pagina terecht gekomen was?
Ongelooflijk wat hij me stuurde, ik sta op een lijst van vrouwen die een man zoeken. En bij mijn profielfoto staat dat ik op zoek ben naar een eerlijke man om verder mee door het leven te gaan. Er staat ook bij dat ik in Leuven zou wonen en vrijgezel ben. Wel straf eigenlijk! Nu begrijp ik al die vriendschapsverzoeken.

Om misverstanden te vermijden, wil ik dan ook duidelijk maken dat ik op geen enkele datingsite zit en ook op geen lijst sta. Ik ben helemaal niet op zoek naar een relatie. 

Wel straf die valse lijsten. Ik weet wel dat ze soms BV's durven misbruiken voor reclame maar ik had toch nooit gedacht dat ze Filie op een datingslijst zouden zetten.

Wie weet op welke lijst ik nog sta? 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN