DOS CERVEZAS POR FAVOR


Ons mama is toch wel een zeer bijzondere sterke vrouw. Wie haar kent, weet dat zij al een paar keer bijna de pijp aan Maarten gegeven heeft om nadien te herleven precies alsof het niets is.  Vrijdag ben ik met haar naar de spoed gereden omdat er geen leven meer in zat en gisteren zag ik een heel andere moeder.


Ze was helemaal niet meer suf maar klaarwakker en zo had ik haar al een hele tijd niet meer gezien. Ze vroeg zelfs naar eten en heeft voor het slapen gaan nog een yoghurt en vanillepudding gegeten. Ja dat was echt super om haar zo te zien. Ik heb dan nog enkele grappige foto's gemaakt wat ze altijd geweldig vindt en we hebben nog gezongen van 'Dos cervezas por favor'. Ik heb dit dan ook gefilmd zodat jullie zelf kunnen zien dat ze aan de beterhand is.

Vandaag ben ik onmiddellijk na mijn werk naar het ziekenhuis gereden omdat ik een afspraak had met haar dokter. Ze gaan controleren of ze nog wel goed kan slikken want door slecht te slikken kan haar eten ook in de luchtpijp terechtkomen. Als ze iets moet kauwen dan krijgt ze dat moeilijk doorgeslikt terwijl een papje er vlot in gaat. De dokter vertelde ook dat als ze zo blijft vooruitgaan dat ze eind deze week terug naar de home mag. Dus hopen we dat we haar vrijdag weer naar haar vriendinnen kunnen brengen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN