LEEF NU EN GENIET


De laatste dagen ben ik vooral met mijn boek bezig. Allerlei vragen spoken door mijn hoofd omdat dit voor mij toch een nieuw en onbekend wereldje is.
Omdat ik vorig jaar twee boeken geschreven heb en dit toch al enkele maanden geleden is, heb ik gisterenavond mijn manuscript helemaal nagelezen om zeker te zijn dat niemand erdoor gekwetst of beoordeeld kan worden. 

In mijn eerste boek schrijf ik mijn echtscheiding helemaal van me af. 
Ik vertel wat er gebeurd is en welke pijn ik doorstaan heb. De ellende die ik meegemaakt hebt, hoe ik door anders beginnen te denken en door mijn blik op de wereld te veranderen weer zin in het leven gekregen heb. Het is een zeer persoonlijk, eerlijk en open boek waar ik ook vertel over mijn zoon.  

En omdat ik zijn privacy en gevoelens respecteer, heb ik dus besloten om dat boek voorlopig niet te publiceren en heb ik een tweede boek geschreven waarin ik al mijn geleerde lessen die ik uit verschillende boeken geleerd heb, samenbundel tot een soort van zelfhulpboek. En elke levensles illustreer ik dan aan de hand van een persoonlijk verhaal. En voor dit boek heb ik dus een uitgever gevonden.

En wat de toekomst ons mag brengen dat zien we wel. Ik heb mijn geleden pijn omgezet in een waardevolle les en hoop hiermee veel mensen te kunnen inspireren om niet bij de pakken blijven te zitten en zelf hun leven weer in eigen handen te nemen.





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN