MEGA SUCCES


Ongelooflijk maar waar maar mijn post van gisteren over Bar Marcel heeft de queen van mijn blog, ons mama met een monsterscore van de troon gestoten. 



Bijna 600 keer gelezen, wat een mooi resultaat. 
Dit bewijst niet alleen dat de viering een mega succes was maar ook de nood aan een dergelijke zaak. Een bar waar de 40-plusser zich goed voelt en kan genieten. 

WELL DONE Leen en Chris!


Ondertussen hebben sommigen me al gevraagd om daar met hen ook eens iets te gaan drinken. Ik zou zeggen met heel veel plezier. En de dames raad ik dan aan om ook eens naast Bar Marcel bij Knus binnen te gaan. Een winkel waar elke vrouw wel altijd iets vindt dat haar weet te bekoren. En het zijn de laatste dagen solden.

En nu moet ik door want het is tijd voor de fitness.





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN