EVIVA WZC HOLSBEEK

Ons mama is toch wel geweldig. Vorige week deed ik haar naar de spoed en moest ik regelmatig controleren of ze nog wel ademde en vandaag zit ze te zingen van Eviva EspaƱa. 

Ik heb gisteren niet geschreven omdat ik een beetje met mezelf in de knoei zat. Ik voelde me schuldig omdat ik niet heel de tijd bij haar kon zijn. Maar wanneer ik dan naar onderstaand filmpje kijk dan hoef ik me in totaal niet schuldig te voelen. 

Ik ben blij dat ze weer kan genieten van haar oude dag. WZC Sint-Margaretha je doet wonderen. Ik had het donderdag al gezien hoe ze helemaal herleefde toen ze daar iedereen terug zag en hoe gelukkig ze was. Met een gerust hart, kan ik haar weer lossen omdat ik weet dat ze in de beste handen is. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN