HIP HIP HOERA VOOR OMA



Er is er eentje jarig vandaag en dat is oma naast de deur.
Oma mag ook eens in de bloemetjes gezet worden want wij zijn niet alleen al 25 jaar goede buren maar ze heeft net zoals mijn zus ook altijd goed voor mijn zoon gezorgd en nog steeds. We kunnen altijd op haar rekenen en dat is toch iets om dankbaar voor te zijn.
Niet iedereen zal het leuk vinden om naast de schoonouders te wonen maar ik zie er enkel de voordelen van. Pepe die helpt me en adviseert me bij alle klusjes en oma die verwent de zoon. Dus bij deze oma en pepe bedankt voor al jullie steun en hulp. Ondanks dat ik van hun zoon gescheiden ben, blijft onze relatie zeer bijzonder. Zo zie je dat er nog steeds harmonie en liefde kan zijn na een scheiding. Het hoeft allemaal niet negatief te zijn. 

Vandaag ben ik naar Leuven gaan shoppen want ik had dringend een nieuwe jeansbroek nodig. Ondertussen zit ik al aan jeansmaat 30 en ik kom van maat 26. Ja, ik ben de laatste jaren goed bijgekomen en heb geen maatje 36 meer maar so what? Ik heb besloten om ook geen moeite meer te doen om dat maatje ooit nog te hebben. Ik zal wel nog een inspanning doen wanneer ik voel dat het genoeg is maar neen, ik wil geen offers meer brengen om weer zo super mager te zijn. Ik ben 50+ en wil meer van het leven genieten en daar hoort geen vasten bij. Dit betekent nu ook niet dat ongezond ga beginnen te eten.  Ik blijf sporten maar schaf diĆ«ten af. Vanaf nu staat dat niet meer in mijn woordenboek, net zoals ik de weegschaal verbannen heb.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN