LAAT DE KERSTSFEER MAAR KOMEN

Hij staat er. Ik kon het niet laten hem te zetten, zeker niet nadat ik vandaag in Leuven overal de kerstversiering en lichtjes zag branden. Ik ben thuis gekomen en ben eraan begonnen. Gans de avond ben ik ermee bezig geweest. Niet alleen met de boom maar met heel het huis te versieren.

Ik hou van de kerstsfeer. Nochtans is er een tijd geweest dat ik er ontzettend tegen op zag. Mensen die iemand dierbaar verloren hebben, zullen zeker begrijpen wat ik bedoel. Het is een tijd waar familie en vrienden centraal staan en als je dan iemand moet missen kan dat zeer pijnlijk zijn. Gelukkig heb ik mijn spirit terug en kan ik weer genieten van de sfeer die kerst met zich meebrengt. Dus laat de kerstsfeer maar komen, ik ben er klaar voor.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN