GEEF GRIEP GEEN KANS


Vandaag heb ik op het werk mijn griepprik gekregen.  Van die prik voel je niets, de kans op griep krijgen, wordt vele kleiner en indien je het toch krijgt, zorgt die prik ervoor dat je er minder hard ziek van bent. Dat beweren ze toch!  Ik neem al jaren die griepprik en gelukkig kreeg ik nadien nooit griep behalve vorig jaar, dan had ik ze goed te pakken.
Maar de grootste reden waarom ik me al jaren laat inenten, is dat ik het niet wil doorgeven aan ons mama of aan mijn zoon. Ondertussen is mijn zoon volwassen en kan hij wel tegen een stootje maar niet ons mama die met het ouder worden ook zwakker wordt.

Na meer dan een maand niets van sport gedaan te hebben, heb ik vandaag mijn sportkleren nog eens aangetrokken en ben ik naar de BBB geweest, het heeft me deugd gedaan. Ik heb niet alles correct mee kunnen doen maar dat geeft niet. Bewegen en een goede babbel met de madammen is zeer goed voor de gezondheid, zowel mentaal als fysisch. Mijn fitnessvriendinnen terug zien dat was super en naar goede gewoonte ben ik blijven plakken.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN