CADEAUTJE VAN MOEDER NATUUR


Al weken heb ik de ene rustige avond na de andere en ik vind het niet erg. Eindelijk heb ik een beetje rust gevonden. Ik ben van nature een zeer onrustige en super actieve vrouw die altijd in beweging moet zijn want een dag niets gedaan, is een verloren dag of een dag niet geleefd. En ik wil leven.  Maar Tram 5 is een tram van wijsheid, eentje die je doet nadenken en stilstaan bij de dingen in het leven die echt belangrijk zijn.  

Er was een tijd dat ik gek zou worden indien er niets op de planning stond. En elke vakantie moest ik weg want gewoon thuis blijven dat kon niet. En onlangs kwam ik een mooie quote tegen:

CREATE A LIFE YOU DON’T NEED A VACATION FROM.

 Ik dacht aan vroeger hoe ik van de ene vakantie naar de andere leefde en elk weekend met uitstapjes vulde. Ondertussen heb ik een leven gecreĆ«erd waar die vakanties niet meer hoeven. Het mag maar is niet meer nodig om gelukkig te zijn en om te voelen dat ik leef.

Deze zomer heb ik een Chrysant van vorig jaar die ik verpot had, elke dag heel veel water moeten geven. En die bleef maar groeien en werd wilder en wilder. Hoe vaak heb ik niet getwijfeld of er wel bloemen zouden aankomen en of ik dat misbaksel niet beter zou weggooien. Ik heb doorgezet en nu heb ik een Chrysant met vijf verschillende kleuren van bloemen, oranje, rood, paars, roos en wit. Wat een aangename verrassing van moeder natuur.  




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN