GEEN HANDIGE HARRY


Je hebt het of je hebt het niet en ik heb het duidelijk niet! En ik vind dat zo jammer want de wil om het te kunnen en het te doen is er wel. Ik stond spijtig genoeg op de laatste rij toen ze de fijne motoriek uitdeelden. Ik ben meer voor het grovere werk en duidelijk beter in het organiseren en het plannen van de werken. Ik zou de ideale opperman zijn. Zorgen dat alle materiaal aanwezig is, alles aangeven, schoonvegen, opruimen, lunch voorzien met andere woorden het droomhulpje. Maar vandaag had ik liever de handige Harry geweest.

Door de uitgevoerde isolatiewerken had ik in de living hier en daar nog wat verfwerk te doen. Ik ben daar vandaag aan begonnen maar ik ben op dat gebied de grootste klungel die er is. En hoe meer ik mijn best doe om mijn geknoei te herstellen, hoe erger ik het maak. Dus ben ik gestopt. Ja, we kunnen niet in alles even goed zijn, denk ik dan!  Hopelijk droogt het mooier dan verwacht en valt het heel goed mee in het daglicht.
Wordt vervolgd!




Reacties

  1. Ik voel met je mee want ik ben ook heel onhandig. Ideeën zat, maar zelf uitvoeren, da's wat anders.
    Voor je verf is er inderdaad nog hoop. Droog kan dat nog best meevallen. Succes Viv!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN