RESULTATEN ZIJN BINNEN


De ene deur gaat dicht en een andere gaat open. En zo is dat ook met de mensen en dieren in je leven, de ene gaat en de andere komt. Ik heb enorm veel vriendschap van Marcelle en Juliette. Ik voel me helemaal niet alleen want zij staan het 's morgens te popelen aan de deur. Ik krijg dan kopjes en een groot spinconcert. Ik had nooit gedacht dat ik zoveel liefde van katten kon krijgen. En terwijl ik hier zit te schrijven, vliegt Marcelle weer door het huis en zit ze in mijn planten. Ik heb er steentjes in gelegd en zij gaat die daar overal uithalen.

Ik heb vandaag de resultaten van mijn onderzoek ontvangen. Het is dus microscopische colitis en meer bepaald lymfocytaire colitis. In gewone taal, een ontsteking van de slijmvliezen van de dikke darm. Het kan behandeld worden dus het komt goed. Ik wacht nu tot mijn volgende afspraak om de behandeling te starten.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN