HET LEVEN GAAT GEWOON VERDER



Sinds lange tijd heb ik eindelijk mijn eerste rustige vrije dag waar niets moet en niets op de planning staat. Voor sommige super saai maar voor mij zeer welkom. Geloof het of niet maar ik heb nog steeds mijn pyjamabroek aan. Dus half gewassen loop ik of beter gezegd, zit ik hier te schrijven. Ja, ik heb vandaag sinds lange tijd weer verder geschreven aan deel II van 'Leef nu en geniet'. 

Het leven is niet altijd een pretje maar het zijn juist de negatieve ervaringen die ons vormen. Het is zoals Glennon Doyle de auteur van de bestseller 'Ongetemd leven' zegt: "Fijne emoties zijn als een vakantie. De pijnlijke ervaringen, dat is het klaslokaal!"

En mijn leven is ook niet één groot feest en de ene dag is al vele leuker dan de andere net zoals bij iedereen. Ik blijf bloggen om te laten zien dat ook voor mij niet elke dag de zon schijnt. Maar dat ik wel overal het beste probeer van te maken en dat ik niet in een hoekje ga zitten kniezen.

Morgen heb ik verlof omdat ik naar het ziekenhuis moet voor een covid test. Donderdag word ik een dagje opgenomen en maak ik eindelijk tijd voor al de uitgestelde onderzoeken. Het wordt tijd dat ik weer beter voor mezelf ga zorgen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN