QUOTE VAN DE DAG


Ik heb me vandaag eens goed laten gaan en met goed laten gaan bedoel ik, mezelf verwend. Ja, wat doet een vrouw wanneer ze in het weekend helemaal alleen thuis is? Poetsen stond op de planning maar het werd iets anders. Ik probeerde nog eens verder te lezen in het boek 'Ongetemd leven' van Glennon Doyle. Maar ik had nog geen pagina gelezen of ik werd zo geïnspireerd om erover te schrijven. Volgende zin deed de juf in mij wakker worden en het werd een soort van les die ik zeer graag wil gebruiken wanneer ik met groepjes rond levenskunst ga werken.

Als een vrouw eenmaal doorheeft dat het onmogelijk is iedereen tevreden te stellen, is ze vrij om zichzelf tevreden te stellen.

Dus stelde ik mezelf tevreden en nam ik na het schrijven een lekker warm badje. Dat poetsen kan morgen of overmorgen of... nog. Ik had een mail van Galeria Inno gekregen dat ze vandaag zeer uitzonderlijk open waren en daar het al maanden geleden was dat ik nog eens in Leuven gaan winkelen was, stapte ik de auto in en Inno, here I come. 

Ik vond een prachtige armband en ring met dezelfde bloem die me aan ons mama deed denken. Toen ze stierf, had ik al een armbandje met een symbolische cirkel gekocht maar deze roos mocht niet ontbreken. En ik kon ook niet weerstaan aan een nieuw sjaaltje. 

En toen ik thuis kwam en ik zag dat ik nog geen blaadje van de scheurkalender had getrokken, was ik aangenaam verrast door de quote van de dag. 

Ik kreeg de ingeving om een boek te schrijven met een quote voor elke dag. Nu nog mensen vinden die in mij geloven en plots krijgt de quote van vandaag een grotere betekenis.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN