ALLES KOMT OP ZIJN TIJD

 



Ik heb vandaag een scheurkalender gekocht om in de keuken te hangen met elke dag een nieuwe quote.

Bovenstaande is een foto die ik nam van de quote van vandaag. 

 VERTROUW OP  DE TIMING VAN JE LEVEN 

En ik ben er het helemaal mee eens. Alles komt op zijn tijd. Ooit dacht ik er helemaal anders over want alles moest vooruitgaan en het kon voor mij maar niet snel genoeg kon gaan. Het moest steeds sneller en sneller zo snel dat ik mezelf voorbijliep in zesde versnelling. Ik begon aan de eerste versie van mijn boek 5 jaar geleden en dat kon niet snel genoeg af zijn. Mijn wil was zeer groot maar de hindernissen nog groter. Ik begreep toen niet waarom ik de ene tegenslag na de andere had en waarom het mij zo moeilijk gemaakt werd om mijn droom waar te maken. Een droom waarmee ik enkel de wereld een beetje mooier wou maken. 

Nu begrijp ik het maar al te goed, alles heeft zijn tijd nodig. Ik had tijd nodig om nog andere belangrijke lessen te leren en om te staan waar ik nu sta. Vorige maand schreeuwde ik dat ik rust nodig had. Ik heb dit weekend eindelijk de nodige rust gehad en ook de nodige inzichten. Ik was zo gefocust op het eindresultaat, dat ik onderweg vergat te genieten. Net zoals mijn cursus Life Coach. Studeren en taken maken, gesprekken voeren en dit alles aan een super snel tempo om dat diploma zo spoedig mogelijk te kunnen behalen. 

Dat waken heeft me doen beseffen dat snelheid niet belangrijk is en dat ik moet leren om alles rustiger aan te doen zodat ik tijd heb om te genieten van de weg die ik afleg. 


SLOW DOWN AND ENJOY THE RIDE


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN