EEN OPMERKELIJKE VERBETERING

De spuitjes doen hun werk want Juliette was vandaag actiever dan gisteren. Ze is dikwijls komen eten en ondanks de regen is ze toch heel vaak naar buiten gegaan. Ze was wel altijd super snel terug maar ik zie een opmerkelijke verbetering. De kanker die gaat natuurlijk niet weg maar als zij op deze manier haar laatste dagen, weken of maanden kan doorbrengen dan ben ik een gelukkig mens.

Ik heb haar zelfs mogen knuffelen en oppakken. Ik hoop dat ze nog een beetje van haar prinsessenleven bij mij kan en mag genieten. En ik heb nog goed nieuws. De zoon heeft vandaag de resultaten van zijn examens gekregen en hij heeft dat, ondanks dat hij drie weken ziek in bed gelegen heeft, schitterend gedaan. Dus hier zit een hele fiere moeder. Ik ben blij dat ik jullie nog eens iets leuks kan meedelen want de laatste tijd was het niet zo positief. Het was erg miezerig buiten maar zeer zonnig binnen met andere woorden voor mij was het zeer goed weer vandaag. Hier zit een tevreden mens.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN