HOE GAAT HET MET ME?


Hoe gaat het met je?

Velen stellen me deze vraag wat ik ontzettend lief vind.

De feestdagen zijn me ontgaan omdat ik helemaal niet in feeststemming was en ik een afscheidsdienst te regelen had. Maar nu ondertussen twee weken verder, gaat het leven weer gewoon door.

Omdat ik geen ritjes meer naar Holsbeek maak, is er extra tijd vrijgekomen. Deze tijd benut ik momenteel om lange gesprekken te voeren met vriendinnen die ik al een tijdje niet meer aan de lijn gehad heb.  Elke dag een andere en die gesprekken doen me deugd. Ik heb dat gevoel van 'moeten' losgelaten en zoals ik gisteren reeds schreef "Alles komt op zijn tijd".

De Miss 'Race-tegen-de klok' heeft het loodje moeten leggen tegen de 'Miss Doe-het-wat-langzamer' waardoor ik meer rust krijg en me minder gejaagd voel. Hopelijk merken mijn darmen het verschil en worden zij ook wat kalmer.

Ons mama is in mijn hart zeer aanwezig en zij geeft me extra kracht en inzicht. Ik ben zo dankbaar dat we haar een waardig afscheid hebben kunnen geven en dat ze in WZC Sint-Margaretha zo goed verzorgd en geliefd is geweest. 

Dankjewel Zwaluwnest, jullie hebben het verschil gemaakt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN