MIDDAGWANDELING

 


Dit weekend was het prachtig wandelweer. Ik heb dan ook sinds lange tijd zowel gisteren als vandaag mijn wandelschoenen nog eens aangetrokken en met mijn wandelmaatje Carine ervan geprofiteerd om extra lange wandelingen te maken. Allebei hebben we een zeer dierbare verloren in dezelfde week. Om weer samen te kunnen gaan wandelen en te ventileren doet deugd.


Ik zag bovenstaand bericht waarin stond, neem het boek dat het dichtst bij je ligt, ga naar bladzijde 18 en lees lijn 4. Ik nam een boek dat klaar lag om te lezen en las op de aangeduide bladzijde over Oprah Winfrey en haar dankbaarheidsdagboek. Dat ze het te druk had gehad om erin te schrijven en dat ze minder plezier beleefde. Ze begon erin te lezen en werd eraan herinnerd hoe sterk het gevoel 'dankbaarheid' is.

Ik heb ook een dankbaarheidsdagboek en heb er ook omwille van mijn druk leven niet meer in geschreven. Vandaag is het begin van een nieuwe start in mijn dagboek en schrijf ik :

  • Wat fijn dat de zon zo scheen, ik heb een prachtige lange wandeling kunnen maken.
  • Wat geweldig dat Marcelle kwam aangelopen toen het begon te schemeren en ik hem nergens vond, dankjewel.
  • Ik ben blij dat ik tot rust ben kunnen komen en mijn batterijtjes weer opgeladen werden.
  • Zo praktisch dat ik op enkele meters van mijn deur een tankstation heb waar ik mijn autobanden kan oppompen en nog blijer dat ik ondertussen geleerd heb hoe het moet. 
  • Wat leuk dat er net een vliegtuig van DHL opsteeg tijdens mijn wandeling.
  • Zo dankbaar voor de kracht om verder te gaan.


Waar zijn jullie vandaag dankbaar voor?

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN