MIJN EERSTE COVID TEST


Vandaag heb ik een covid test ondergaan omdat ik donderdag de nodige onderzoeken moet laten doen in het ziekenhuis. Ik ga ervan uit dat die test negatief is want ik ben niet ziek en ik hou me aan de regels. Maar je weet nooit natuurlijk. Woensdag krijg ik het resultaat. Toch een raar gevoel die test.

Ik had speciaal een dagje vrij genomen om me niet te moeten haasten en zo had ik deze namiddag tijd om iedereen die naar de dienst van ons mama gekeken heeft en een mailadres achterliet, een bedankingsmail te sturen. 

Evelien heeft me een kopie van de dienst doorgestuurd. Ik heb die net bekeken en ben die nu aan het exporteren zodat ik die met jullie kan delen. Het is een zeer zwaar bestand omdat het veel foto's en filmpjes bevat. Ik hoop dat het lukt want dit is nu toch al een tijdje aan de gang. Hopelijk lukt het morgen.

Ik heb er met een andere blik naar gekeken en ik ben best trots op het resultaat. Ik heb alles in een flow geschreven zonder erbij na te moeten denken. Ik was wel twee belangrijke dingen vergeten in ons mama haar levensverhaal maar gelukkig had ik alles eerst aan mijn zus voorgelezen. Zonder het te beseffen was ik de tweeling en het overlijden van onze Peter vergeten. 

Vandaag vroeg er iemand mij of ik dat niet raar vond om de urne van ons mama in huis te hebben? Helemaal niet, ze vroeg iedere keer toen ik haar bezocht of ik haar kwam halen omdat ze zo graag bij mij zat. Nu zit ze elke dag bij mij.






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN