VIRTUELE LONG SERVICE AWARD



Na een heleboel stormachtige dagen was er een kleine opklaring deze avond. De jubilarissen op het werk werden virtueel gevierd. Ik was heel benieuwd hoe ze dat gingen doen en ik was aangenaam verrast. Ik had me nog eens extra opgemaakt, wat al een tijdje geleden was en met mijn glaasje cava, potje knabbels en mijn mooiste glimlach, genoot ik van het hele virtuele gebeuren. 

Bravo DHL, jullie hebben echt de moeite gedaan om er iets zeer bijzonders van te maken. Iedereen werd online bedankt en er was een verrassingsgast uitgenodigd, Piet Kusters. Ik weet niet of jullie hem kennen, ik had er nog nooit van gehoord maar wat die allemaal deed. Piet Kusters is een mentalist, ik heb even moeten googelen, bekend van Belgium's Got Talent. En wat een talent! Hoe doet hij het toch?

Ik heb van de avond genoten en heb even alle zorgen opzij kunnen zetten. Soms heb je van die periodes dat er allemaal dingen op je pad komen die je uitdagen. En deze dame wordt de laatste tijd serieus uitgedaagd. Wat meteen ook de reden is dat ik gisteren niet heb kunnen schrijven. Maar gelukkig heb ik leren omdenken en heeft elk verhaal een positieve kant. Zo heb ik ontdekt dat ik niet vies ben van verstopte rioleringen, afgehakte kippenkoppen en darmen...

Morgen vertel ik jullie er meer over maar vandaag sluit ik af met een mooie herinnering aan de Long Service Award en een stukje dat ik stiekem gefimd heb en het stukje dat ik kreeg van mijn baas, dankjewel DHL en dankjewel Tim voor de mooie woorden.




Oh ja en Juliette die herstelt goed en is vandaag eventjes buiten geweest.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN