DINSDAG 29/12 DE DIENST VIRTUEEL LIVE

Ziezo alles is geregeld. Vandaag zijn we naar Begrafenissen Pues geweest om de dienst te bespreken. Ik heb gisteren gans de dag geschreven aan haar levensverhaal en aan mijn tekst die ik ga proberen voor te lezen net zoals ik dat ook bij onze papa gedaan heb. Ik heb bij elke tekst een toepasselijk filmpje van ons mama en ook foto's gezocht. Haar lievelingsmuziek en haar stem zullen door de boxen klinken en ze zal voor de laatste keer kunnen schitteren maar deze keer niet op mijn blog maar op het grote scherm in de aula en op jullie schermen thuis. Het zal geen traditionele dienst zijn maar eentje speciaal op maat voor ons mama en recht uit ons hart. Mijn zus heeft ook een stukje geschreven dat ze zal voorlezen.

Jullie kunnen het allemaal op dinsdag 29 december om 12u live volgen via jullie computer, tablet of smartphone. 

Voor degenen die niet weten hoe het moet, klik op deze link: 

https://pues.livestream.fdesigner.eu/login

Onderstaand scherm verschijnt en daar vul je bij Stream Code de code DEM201229 in. En zo kan je de dienst live meevolgen. Wanneer je je naam invult dan kunnen wij achteraf zien dat je er virtueel bij was. Heb je dat liever niet dan klik je op anoniem verder gaan.




Om haar rouwbrief te lezen en te condoleren klik je op onderstaande link dan verschijnt de foto van ons mama en daar klik je op 'Bekijk rouwbrief'. Je kan daar ook nog eens op de link klikken om de plechtigheid live te volgen.

https://www.pues.be/condoleren/11749





Ik hoop jullie dinsdagmiddag allen virtueel te mogen ontmoeten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN