BELOFTE MAAKT SCHULD

 

Voila done, ik heb een afspraak gemaakt en ik mag op 7 januari de nodige onderzoeken laten doen maar ik moet voor alle veiligheid wel eerst op 4 januari een Covid test laten doen. 

Ik had eens de volgende goede tip gelezen voor wanneer je bepaalde intenties hebt en je merkt dat het er maar niet van komt.  Dan moet je het tegen iedereen vertellen zo informeren er meer mensen naar en ga je sneller de neiging hebben om in actie schieten en ze waar te maken. En vandaag hebben er al vier mensen me gevraag of ik al een afspraak gemaakt had. Bij deze heb ik dus bewezen dat het werkt want de afspraken staan in mijn agenda. Ik had ze eigenlijk al twee jaar geleden moeten maken maar omdat er een onderzoek bij is dat ik niet zo leuk vind, heb ik het steeds uitgesteld en toen kwam Covid en dan had ik helemaal geen zin om naar het ziekenhuis te gaan. Maar ja mijn lichaam begint bepaalde signalen te geven en nu moet ik wel.

Goed nieuws, ik heb vandaag ook mijn griepprik gehad. Ik krijg die elk jaar op het werk maar dit jaar konden ze ons niet beloven of er nog voldoende voorradig gingen zijn omdat de zorgsector voorrang kreeg. En jawel, er waren er nog over en daar ik 50+ ben, kon ik er nog eentje hebben. En zo komt alles uiteindelijk goed. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN