THANK YOU DHL

Deze ochtend stond er al vroeg een leuke verrassing voor de deur. Ik deed de deur open in pijama, haren nog in de war en daar stond een collega, koerier van DHL, met een grote doos speciaal voor mij. Ik verontschuldigde me voor mijn slaapkop en nam vol curiositeit de doos in ontvangst. Ik bedankte hem vriendelijk en terwijl ik de deur dichtdeed, overviel de gedachte me dat ik waarschijnlijk niet de eerste ben die met een slaapkop de deur opent. 

Vrijdag is mijn day off en dan geniet ik graag van de extra vrije tijd het 's ochtends. Dan staat het woord 'opjagen' niet in mijn agenda. Want zoals ik gisteren reeds schreef is het de laatste tijd super druk zowel privé als professioneel en dan kan een vrije dag zo'n deugd doen. 

Maar nu terug naar de doos. Zoals jullie weten werk ik 25 jaar bij DHL en is omwille van corona het jubilarissenfeestje niet kunnen doorgaan. Volgende week gaat er een virtuele viering door en in de doos zaten enkele gadgets en lekkere dingen om samen te kunnen aperitieven, elk van in zijn eigen kot. Maar wat ik vooral mooi vind, is de tekst in het kadertje.





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN