VERJAARDAGSONTBIJT

HIP HIP HOERA, vandaag vier ik niet alleen de verjaardag van mijn zoon maar ook mijn twintigste verjaardag als moeder. Twintig jaar geleden lag ik nu te bekomen van een zeer zware en vermoeiende bevalling. Drie dagen had ik nodig om ervan te bekomen in mijn bed. Over mijn moederschap kan ik een heel dik boek schrijven. De eerste zeven jaar heb ik geen enkele nacht doorgeslapen en dat is dus de reden waarom het maar bij eentje gebleven is. Ik was ook niet meer van de jongste en we hebben vijf jaar moeten oefenen voor het raak was. Dus dat was ook al een zeer hobbelig pad. Ongelooflijk hoe snel de tijd voorbij gevlogen is.

Maar vandaag was het feest. Ik had bij mijn goede vriend Eric Norré, die toevallig ook traiteur is, een ontbijtje besteld. Stipt op tijd geleverd en super lekker. 

We hebben er drie keer van gegeten want we kregen het niet op. Wat lag er allemaal op: 
                  • spek met eieren in de eierschaal, zeer lekker en super mooi gepresenteerd
                  • gerookte zalm met ui
                  • americain
                  • kip curry
                  • tonijnsla
                  • krabsalade
                  • kippensla
                  • gekookte ham
                  • Hollandse kaas
                  • Italiaanse ham
                  • salami
                  • fruitsla
                  • fruitsap
                  • pannenkoekjes
                  • macarons
                  • chocolade mousse
                  • koffiekoekjes
                  • verschillende soorten broodjes

Ik kan het iedereen aanbevelen, het is eens totaal iets anders want een lekker ontbijt is ook altijd een goed begin van de dag. Ik hou van rustig en gezellig ontbijten want dat geeft mij een goed gevoel. Bij deze dankjewel Eric voor de goede service.

En nu is het tijd om de gezelschapsspelletjes boven te halen zodat we deze bijzondere dag prettig kunnen afsluiten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN