LEVE DE WIFI




Oh ik ben blij, ik heb een nieuwe internetmodem en een nieuwe wifiversterker gekregen. Dat is al maanden dat ik hier zit te sukkelen met de wifi en het internet. Het was al zo erg geworden dat ik geen nieuws meer kon kijken op mijn ipad omdat die steeds vastliep. Maar sinds deze namiddag is dat gesukkel voorbij en ben ik blij dat ik eindelijk weer kan kijken zonder me te ergeren. Het is toch ongelooflijk hoe we ons laten beïnvloeden door de technologie en hoe afhankelijk we ervan worden. Ik zit me hier druk te maken over het internet dat zo traag is of weer niet werkt, terwijl er mensen zijn die helemaal geen internet hebben. Had ik geen internet gehad dan kon ik ook niet van thuis werken. 

En nog goed nieuws, de rouwvliegjes beginnen de geest te laten. Ik heb alle planten gecontroleerd en ik heb ze een dikke zandlaag gegeven zodat de vliegjes niet meer tot in de potgrond kunnen. Mijn moeite wordt beloond want ik heb er maar een tiental meer gespot. Ik kijk uit naar de dag dat er geen meer zijn want ze hebben me dit jaar al veel geld en moeite gekost. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN