HO HO HO, HOLIDAYS ARE COMING



Joepie, ik heb mijn eerste twee kerstkaartjes gekregen. Eentje van mijn meter en eentje van een vriendin die ik al enkele jaren niet meer gezien heb. Ze had ook eentje voor ons mama geschreven. Kaartjes schrijven en krijgen vind ik zo leuk. Ik hang elk kaartje op en hou ze allemaal bij.

De kerstperiode is één van mijn favoriete periodes van het jaar.  Samen gezellig aan tafel zitten, lekker eten, spelletjes spelen en nadien pakjes uitdelen. Dit jaar wordt het het kleinste kerstfeest ooit. En met klein bedoel ik het gezelschap. Mijn zoon, zijn vriendin et moi. Er liggen geen pakjes onder de boom omdat ik bang ben dat Marcelle ze zal stukbijten want ze zet graag haar tanden in papier, zelfs in het behangpapier heb ik vandaag gemerkt. In de dressing kleeft er een speciale folie achter de radiator en daar heeft ze aan zitten te knagen. Oh ja, en ze had weer een vieze dode muis mee gebracht. Ik ben blij dat ze nog niet in de boom gesprongen is. Dus voorlopig blijven de pakjes mooi in de kast.

Ik heb een weekje vrij genomen en ben van plan enkel te doen waar ik zin in heb. Het is een zeer druk werkjaar geweest waarin ik steeds in zesde versnelling stond. Ik verlang ernaar om s'ochtends nog eens rustig zonder enige tijdsdruk in mijn pijama de krant te kunnen lezen.  Dus joepie de poepie, de holidays are coming, laat maar komen Grietje.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN