EERSTE KERST ZONDER MAMA


Voor velen is het een kerst zoals nooit te voren, ook voor mij. 
De allereerste zonder ons mama. Die is nu in Gene Zijde met iedereen die haar dierbaar was haar aankomst aan het vieren. Volgende week is het al 50 jaar geleden dat mijn broer overleed. Dus dat zal een zeer vreugdevol weerzien zijn. 

Hier beneden op aarde wordt er minder gevierd. Ik ben helemaal niet in feeststemming maar we hadden ons gisterenavond toch opgetut voor een mooie kerstfoto. We hebben het sober gehouden met een koud buffetje van bij Traiteur Norré en na het eten ben ik terwijl het jong volk naar Home Alone keek, beginnen te schrijven aan mijn afscheidsbrief en aan de uitvaartdienst van ons mama. 

Ik schrijf alles zelf met bijpassende muziek, foto's en filmpjes. En ik heb er veel van haar. Omdat ze zo'n slechte gezondheid had, heb ik elk leuk moment en ook haar verjaardag gefilmd. Dinsdag zal ze voor de laatste keer schitteren op het doek.

Iedereen die wenst, kan het volgen via onderstaande link met login (DEM201229)

https://pues.livestream.fdesigner.eu/login


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN