BEDANKT RUST ZACHT LIEVE MOEDER

 




Bedankt voor de vele complimenten over de plechtigheid. Het doet ons veel plezier dat jullie hem mooi vonden en dat jullie met z'n allen gekeken hebben.  Dit was het laatste wat we voor haar nog konden doen. Ik heb er dagen aan gewerkt en alles kwam recht uit het hart. Gelukkig had ik de nodige kracht om mijn deel aan haar te kunnen voorlezen.

Haar roze urne heeft bij mij thuis een mooi plaatsje gekregen. 

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor de condoleances en de talrijke kaartjes. Ze krijgen allemaal een plekje in huis. De kaartjes van ons mama zullen we zo snel mogelijk proberen te verdelen. 

Ook de familie, Conny en Patrick, het Feestcomité en het DHL Sales Team bedankt voor de prachtige bloemen.









Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN