MIX VAN EMOTIES



Ik zit op een rollercoaster van emoties. Hoe langer het waken duurt hoe meer tranen erover mijn wangen rollen. Ik probeer me sterk te houden maar wanneer ik hier dan zo alleen met haar zit, hand in hand, dan durven mijn gedachten af te dwalen en krijgen mijn emoties de bovenhand. 

Ze heeft een zeer onrustige nacht achter de rug en mijn zus vertelde me deze ochtend bij de aflossing dat ze zelfs uit bed wou stappen en dat ze steeds haar zuurstof uittrok. Ons mama had haar vorige nacht nog gezegd dat ze aan het sterven was en nu deze nacht ging ze nog even blijven omdat ze zo graag bij haar kinderen is.

De pastorale medewerker is vandaag twee keer langs geweest en ze hebben samen zitten bidden. Ze was zo blij hem te zien. Ons mama is zeer katholiek opgevoed en ging hier elke week naar zijn mis. Hij sprak mooie oprechte woorden die me diep raakten en ontroerden, mijn tranen lieten weer de vrije loop. Het is zwaar en tegelijkertijd ook mooi want ik maak hier een liefdevol aandenken waaruit ik straks veel troost zal kunnen putten. 

Ze hebben haar iets extra kalmerend moeten geven omdat ze toch zo onrustig was. En nu slaapt ze zeer vredevol precies alsof er niets aan de hand is en daarom maak ik van dit moment gebruik om jullie deze update te geven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN