395



'Rust zacht Fernand' werd 395 keer gelezen en komt daarmee op de tweede plaats van meest gelezen post op mijn blog. Niemand ambieert om op die manier in de top drie te komen maar het is wel fijn dat vele mensen meeleven en hem eren. Spijtig genoeg kon ik de dienst niet live volgen omdat ik op dat moment een zoom meeting had.

Ik dacht dat november druk was maar december is nog drukker. Ik heb weinig vrije tijd waardoor ik ook minder inspiratie heb om te schrijven. Sommigen vervelen zich steendood terwijl anderen de drukste periode uit hun leven beleven. 

En ondertussen heb ik vandaag een record aantal rouwvliegjes gevangen. Ik hoop dat de aaltjes hun werk beginnen te doen zodat ik eindelijk van die lastpostjes verlost ben. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN