FAYES SPIRITUALITEIT

 



Videoconsultatie

Exact een jaar geleden schreef ik over Faye die op bezoek was en me enorm inspireerde, zie : https://filieke.blogspot.com/2019/11/op-zoek-naar-de-juiste-weg.html


Het toeval wil dat ik vandaag met haar online had afgesproken. Faye is een medium die de kaarten legt en ook pendelt. Zij is een super toffe madam waarmee het heel hard klikt. Zij vertelt me soms dingen waarmee ik heel hard moet lachen omdat ik ze op dat moment niet geloof maar nadien moet ik haar altijd gelijk geven. Schrijf het maar op zegt ze dan en wanneer ze dat zegt dan weet ik dat het zeker op mijn pad komt. Hoe ze het doet, ik weet het niet maar het is een straffe madam. 

Mijn leven is ondertussen heel hard veranderd. Zij was het die me steeds inspireerde toen ik het niet meer zag zitten en ze bleef in mij geloven toen ik mezelf en mijn dromen kwijt was. Ik raad iedereen aan om eens een sessie met haar uit te proberen al was het maar voor de gezelligheid. Toevallig loopt er momenteel nog tot 9 december een speciale actie waarbij je voor maar 25 euro een videoconsultatie bij haar kan boeken. Voor meer info kan je op https://www.fayes.be/ terecht.  

Mij heeft ze al vaak versteld doen staan omdat ik toch een nuchtere vrouw ben die niet zo maar alles gelooft wat er verteld wordt. Eerst zien en daarna geloven is mijn leuze en achteraf lacht zij omdat ik het voor de zoveelste keer weer niet wou geloven.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN