ZOEK MARCELLE


Weer een prachtig dagje vol zonneschijn vandaag en Marcelle heeft haar hartje opgehaald net zoals haar baasje die nog eens op het dak van de garage is moeten kruipen om haar uit de boom te halen. 

Marcelle Belle zat achter de vogels en klom steeds hoger en hoger tot bijna in de kruin van de boom. Naar omhoog kruipen is voor haar easy peasy maar terug naar beneden komen dat is andere koek. 

Ik heb enkele dagen vrij en ik geniet van de gezonde buitenlucht en maak extra lange wandelingen. Ik laat het gevoel van iets te moeten even los en doe gewoon waar ik zin in heb. En heb ik zin om te bloggen dan doe ik dat en heb ik geen zin dan doe ik dat niet. 

Nog een fijn weekend en voor degenen die het nog niet wisten, Joe Biden is de nieuwe president van de USA. En toen ik dat aan ons mama vertelde aan de telefoon heb ik de slappe lach gekregen want ze kon Biden niet uitspreken. Ze bleef zelfs na enkele trucjes Jo Beide zeggen. Het is toch een pateeke net zoals Marcelle. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN