BLIJ ZO BLIJ

Mijn nieuwe vaatwasser staat er en hij werkt uitstekend joepie. Mijn handen waren al ruwer van al de alcoholgel en door het afwassen was het nog erger geworden. Ik heb gelukkig juist gemeten en goed gekozen want ik kon geen advies vragen en heb alles online moeten doen. En keuze dat er is. Het is er eentje geworden met een besteklade in plaats van met een korf en ook met een lichtje dat op de vloer schijnt zodat ik kan zien hoe lang hij nog moet draaien. En je kan hem openen met een kleine tik en dat is wel even wennen want ik ben gewoon om alles nogal bruut te doen.

Waar is de tijd dat ik geen vaatwasser in huis wou?  Aanvankelijk was ik daar principieel tegen omdat ik dacht dat je dan te veel water verkwistte en omdat afwassen ook het moment bij uitstek was waar je samen tijd had om een goed gesprek te doen. Het toppunt is dat die vele minder water verbruikt dan wanneer je het met de handen doet en dat ik dat gesprekje nu in mijn eentje voer dus ik heb geen goede argumenten meer. En eenmaal een vaatwasser in huis, kan je die niet meer missen. 

Bij ons mama hebben ze de tuin versierd met mooie lichtjes en dat wil ik jullie niet onthouden.







Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN