KLEINE PAUZE

 


Ik heb enkele dagen verlof en ga mijn blog eventjes op een kleine pauze zetten zodat ik me volledig kan concentreren op mijn cursus life coach en op wat extra me-time. Het is al een zeer druk en bijzonder jaar geweest en dat begin ik te voelen.  Mijn cursus vraagt wat extra voorbereiding en ik wil me even op mijn huiswerk focussen en ook wat tijd maken om van het mooie herfstweer te kunnen genieten. Ik heb enkele nieuwe boeken die liggen te wachten om gelezen te worden.

Ik ben momenteel met te veel tegelijk bezig en dat is niet goed want ik rush van het ene naar het andere en ondertussen vergeet ik te genieten. Dus tijd voor een kleine break tot en met wapenstilstand. 

Nog een fijne vakantie en tot gauw 💋





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN