GOED NIEUWS


Ons mama haar test was gelukkig negatief en wonder bij wonder was ze vandaag plots vele beter. Volgens de verpleegkundige kwam ze vandaag de living binnen precies alsof er niets gebeurd was. En ja in haar wereld is ze inderdaad vergeten dat ze gisteren heel ziek was en dat de dokter op visite is geweest. En van corona daar heeft zij helemaal geen weet van.

Ik belde haar en ze zei me dat ze zich niet 100% voelde maar dat ze niet mocht klagen voor haar leeftijd. Ze was gelukkig en vroeg wanneer ik op bezoek kwam. Ja dat is natuurlijk een onderwerp waar ik mijn creativiteit moet voor aanspreken want we mogen enkel op blitzbezoek om de was te gaan halen. En vorige lockdown heeft ze zo zitten te roepen en te huilen omdat ik niet wou blijven en enkel kwam voor haar was. Ze begreep dat niet en daar had zij veel verdriet van en ik had hartpijn van haar zo te zien. Dus gaan mijn zus en ik deze week niet op bezoek en hopen we dat er niemand meer positief test zodat we volgende week zaterdag terug op normaal bezoek kunnen.

Graag zou ik Lin willen bedanken omdat ze me vannacht nog het positieve nieuws heeft doorgestuurd. Wat een service en zoals ik al vaker gezegd heb, ons mama zit daar heel goed en is omringd met mensen die het hart op de juiste plaats hebben. Dankjewel, weer een extra pluim voor op jullie hoed.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN