LEEF NU EN GENIET



 "Soms ben ik het even kwijt. Dan weet ik het niet meer tot mijn grote spijt. Zoveel dingen gaan door mijn hoofd en vergeet ik wat ik mezelf heb beloofd. Dan ben ik met teveel dingen bezig die me afleiden van mijn doel waardoor ik me minder goed voel. Gelukkig heb ik ondertussen geleerd dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn leed. Dus ook voor mijn geluk en de vruchten die ik pluk. We zijn de dirigent van ons orkest en bepalen zelf het ritme en de rest. Hoog tijd voor mezelf en mijn dromen en weg met alle twijfels en muizenissen die me intomen. Ik sta recht en ga volle moed weer het pad van mijn dromen tegemoet."  - Filie -

Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik nog in rijmvorm heb geschreven maar wat ik me nu wel weer duidelijk herinner is wat ik belangrijk vind en wat ik wel en niet wil in mijn leven. Soms zijn we met zoveel dingen bezig en laten we ons afleiden van ons pad. Deze week kreeg ik toevallig van 3 mensen feedback over mijn boek. De mooie woorden schudden me wakker en deden me herinneren aan wat ik belangrijk vind namelijk inspireren en mijn geleden pijn en hindernissen omzetten in levenslessen voor mezelf en anderen. Dus bedankt Sigrid, Martine en Viviane voor jullie woorden van lof want ze inspireren me enorm om terug in actie te schieten en mijn intenties waar te maken. 

De feestdagen komen eraan en misschien is het een leuk ideetje om mijn boek onder de kerstboom te leggen. Ik signeer hem en steek er een kaartje in goed voor een speciale meet en greet na corona dan kunnen we eindelijk klinken op de publicatie van mijn eerste boek.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN