OEPS HIER BEN IK TOCH

Ondanks dat ik me voorgenomen had niet te schrijven, doe ik het toch. Ik voelde het kriebelen om iets te posten omdat het zo'n prachtige zonnige herfstdag was en me dat energie gaf. Ik heb de ganse voormiddag gestudeerd en in de namiddag heb ik een grote wandeling gemaakt met mijn wandelmaatje Carine. We hebben een leuk filmpje opgenomen voor een jarige vriendin omdat we omwille van corona niet met haar kunnen feesten. Velen moeten dit jaar hun verjaardag op een andere manier vieren en sommigen vinden dat niet erg en anderen betreuren het.

Ik heb vandaag gewoon gedaan waar ik zin in had zonder het gevoel iets te moeten. Ik heb van het mooie weer kunnen genieten en ik heb zelfs enkele foto's gemaakt om mijn boek te promoten. En morgen ben ik net zoals vandaag weer van plan het woordje 'moeten' te schrappen en gewoon te doen waar ik zin in heb. 


Leven, genieten en minder moeten is de rode draad in mijn boek en laat dat nu net zijn wat ik deze dagen extra van plan ben.

Tot gauw!



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN