OUT OF THE BOX

 


Elk jaar worden bij DHL de jubilarissen die 10, 15, 20, 25, 30, 35, ... jaar dienst hebben gevierd met een leuk feestje. En ik kijk daar altijd heel hard naar uit omdat ik dat super gezellig vind om met de collega's eens totaal iets anders te doen. En om de 5 jaar is het steeds een ander concept. En net dit jaar wanneer ik 25 jaar in dienst ben, kan dat feestje niet doorgaan. Ik vond het jammer maar ik dacht dan vieren we volgend jaar wel mee, uitstel is geen afstel. Maar kijk eens wat er in mijn brievenbus zat?


"We plannen een onvergetelijke virtuele long Service Award in jouw living"


Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren. We vieren elk virtueel van in ons eigen kot. Het feit dat ze moeite doen om ook in een jaar waar meer beperkingen zijn dan mogelijkheden toch iets voor hun personeel te organiseren, vind ik geweldig. Ik kijk er alvast naar uit en breng wel verslag uit.

Zo zie je maar dat we ons niet moeten blindstaren op wat niet meer kan maar vooral op wat wel nog kan. In coronatijd worden we gedwongen om meer out of the box te denken en creatiever te zijn. En met de feestdagen gaan we dat ook moeten doen. Dit jaar vieren we op een totaal andere manier maar anders betekent niet automatisch slechter. Ik heb al enkele leuke ideetjes en zal de verkleedkist moeten bovenhalen. 






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN