WACHTEN OP DE TESTRESULTATEN



Soms heb je van die dagen die anders lopen dan voorzien. Vandaag stond er bewust helemaal niets in mijn agenda. Een dagje me-time zonder enige verwachting, zalig toch! Maar ik zat nog maar net aan de ontbijttafel en ik kreeg al een eerste telefoontje. 
Dat ons mama ziek was en de dokter moest komen. Oké, dat gebeurt wel vaker dus niets om me zorgen over te maken want rond deze tijd van het jaar heeft ze gemakkelijk last van haar longen. Een beetje later kreeg ik weer een telefoontje met de melding dat ze voor alle zekerheid een coronatest afgenomen hadden omdat haar saturatie laag was en dat we hopelijk morgenavond de resultaten hebben. Maar weeral maakte ik me geen zorgen want iedereen werd getest deze week en niemand was positief, dus oef.

Maar deze avond kreeg ik bericht dat er nieuwe testen afgenomen zijn bij het verzorgend personeel en dat er toch eentje positief bleek. Dus iedereen terug in quarantaine.
Ik mag er niet aan denken dat ons mama misschien corona zou kunnen hebben want met haar zwakke longen zal ze dat zeker niet aankunnen. En het ergste is dat we niets kunnen doen. 

Reacties

  1. Veel sterkte en nog niet direct het ergste denken .. maar ik begrijp je wel hoor 😒 ik duim alvast voor een negatieve uitslag van de test

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN