LA MAMA DORA DE HIPSTE VAN HOLSBEEK EN OMSTREKEN

 



Ik heb de coolste mama van heel de wereld. Wat is ze toch geweldig hip met haar zonnebril.  Ze tovert een grote glimlach op mijn gezicht. Volgende maand wordt ze 91 jaar. Wie had dit ooit gedacht?  Haar grootmoeder, Marie Coomans die zeer bekend was in Nieuwrode, vroedvrouw van dienst, is er 88 geworden. Ons mama heeft ondertussen het familierecord gebroken en is nu de oudste van de familie. 

Normaal gezien had ik vandaag niets gepost omdat ik met mijn cursus bezig ben maar deze foto wou ik toch met jullie delen omdat ik hem zo geweldig vind en ik er zo vrolijk van word.  En een beetje vrolijkheid kunnen we allemaal tijdens deze donkere dagen wel gebruiken.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN