NEPPROFIELEN



Ik weet niet of jullie er ook last van hebben maar ik krijg veel vriendschapsverzoeken van nepprofielen. Het zijn toevallig allemaal weduwenaren uit het buitenland. Ze staan op de foto met een prachtige glimlach, een huisdier of met kinderen. Ze hebben nog maar net hun account aangemaakt en hebben geen vrienden. En als je dan een rechtermuisklik op de foto doet en klikt op afbeelding zoeken in Google dan kom je die foto op andere sites tegen met een totaal andere naam. Dus iedereen opgepast voor de die valse accounts. 

Gelukkig worden wij op het werk getraind om zeer alert te zijn tegen valse emails en hackers waardoor ik sowieso al voorzichtiger ben. Maar ik kan me best voorstellen dat er sommigen zich gecharmeerd voelen en zo onbewust in de val lopen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN