DAAR GAAN WE WEER


2020 zal niet alleen in mijn geheugen gegrift staan als het jaar van corona, mijn boek en de katten maar ook het jaar dat mijn elektrische apparaten het één voor één begaven. Ik ben in de keuken weer aan het meten en moet je weten dat ik niet naar een cm kijk 📏📐 😕

Na de koelkast is het nu de beurt aan de vaatwasser. Gisterenavond bleef die draaien en merkte ik dat die op 1 minuut bleef hangen. Ik heb nog andere programma's geprobeerd maar hij bleef hangen. Het toeval wil dat ik vorige week aan een vriendin nog vertelde dat alles bijna stuk was gegaan dit jaar behalve de vaatwasser en ik heb toen snel mijn hoofd vastgepakt omdat er geen hout in de buurt was om vast te houden. Het bewijs dat ik geen houten kop heb en dat er ook geen zagemeel inzit. 

Dus ik zoek de stilste vaatwasser met het beste droogresultaat want dat vind ik toch zeer belangrijk. En ondertussen zal ik ook werk maken van de dampkap nu ik toch bezig ben. Ik zal online moeten zoeken en navragen of ze alles installeren want zo handig en sterk ben ik niet tenzij er nu eens heel toevallig een handige Harry uit de lucht moest vallen. Dat zou pas handig zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN