VOLG JE DROOM



Waar dromen jullie van?

Is dit nu niet de perfecte periode van het jaar om te mogen dromen?
Misschien heb je geen droom of heb je hem al verwezenlijkt. Of heb je wel een droom maar ben je bang hem waar te kunnen maken en laat je je ontmoedigen door al de mogelijke hindernissen die zouden kunnen de kop opsteken.

Als ik terugblik op het afgelopen jaar dan droomde ik van een zelfhulpboek te schrijven en te bloggen. Ik ben aan mijn manuscript begonnen en heb drie maand elke avond geschreven. Toen het af was, heb ik mijn blog opgestart. Ik herinner me nog de kriebels in mijn buik op 8 juni toen ik mijn eerste verhaal postte. Ik twijfelde om met mijn verhaal online te gaan. Was dit nu wel een goed idee om voor iedereen zo open en eerlijk over mijn leven te vertellen en me daardoor ook kwetsbaar op te stellen? Maar mijn droom was sterker dan mijn twijfels en klik mijn blog was een feit.

Ik voelde me zo opgewonden en toen de eerste reacties binnen kwamen, wist ik dat ik juist gehandeld had. Ik heb wel de tijd die ik erin steek een beetje onderschat en ook het feit dat niet elke dag een bijzondere dag is om over te schrijven. En wat ik helemaal niet verwacht had, was dat ons mama mijn muze zou worden. Zij heeft dit jaar de meeste likes gekregen met haar filmpje over de home.

Dus als jullie ergens van dromen, wees niet bang voor de mening van anderen en ga ervoor!

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN