MET ONS MAMA GAAT HET BETER


Jullie vele goede wensen en kaarsjes voor ons mama hebben geholpen. Vandaag was ze gelukkig beter en heeft ze zelfs een stuk taart gegeten.
Ons mama is toch wel een specialleke hoor. Die kan de ene dag zo ziek zijn dat je bang bent dat het het elk moment gedaan kan zijn en de volgende dag is die daar weer doorgesparteld.  Gisteren was ze zo zwak en dachten we oei oei, en vandaag ging het weer beter. Niet dat ze springlevend was maar mijn zus heeft ze toch in de rolstoel gekregen en is met haar een stuk taart gaan eten.

Ik ben echt blij dat ze beter is. Die drankjes om aan te sterken en dubbele portie pillen voor de maag helpen. 
Nu moet je weten dat ze al vaak doodziek is geweest en voor de poort gestaan heeft. Ik ben zelfs al enkele keren bij haar gaan waken en elke keer wanneer ik haar dan zei dat ze voor ons niet moest blijven vechten en naar onze papa mocht gaan dan kwam die erdoor en zei ze dat ze ons niet wou achterlaten. En dat zei ze gisteren ook: "Ik wil mijn kinderen niet achterlaten, ik wil nog blijven leven".

Dus iedereen bedankt voor de vele steunbetuigingen en kaarsjes die jullie speciaal voor haar gebrand hebben. Morgen ga ik haar bezoeken en dan zal ik al jullie berichtjes voorlezen. Ze zal daar heel blij mee zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN