NA HET FEESTEN OP ZIEKENBEZOEK


Het leven is een afwisseling van goede en minder goede tijden. Gisteren vierde ik nog de verjaardag van één van mijn beste vriendinnen en deze morgen kreeg ik telefoon dat ons mama ziek was en de dokter moest komen. Dus heb ik me snel klaargemaakt en ben ik in alle spoed naar de home gereden. Mijn zus die gelukkig dichterbij woont, was er al en de dokter ook. Ik was opgelucht dat ons mama minder doodziek was dan ik dacht want in de auto waren er veel doemscenario's door mijn hoofd gespookt. 

Doordat ze niet meer eet, is ze fel vermagerd. Ze ademt ook niet meer zo goed als ze zou moeten waardoor ze minder zuurstof binnen krijgt. Dat maakt dat ze zwakker en zwakker wordt. Maar toen ik binnenkwam, was ze wel blij. Ze zei dat ze niet goed was maar ook dat ze ons nog niet wou verlaten en dat ze nog een beetje wou blijven leven. We zijn tot de late namiddag gebleven en hebben geprobeerd om haar bij te voeden met speciale drankjes met extra mineralen, eiwitten en vitamines. Ze slaapt veel en morgen komt de dokter terug.

Ik schreef het eerder al dat we haar zo zien achteruitgaan en ik hoop echt dat ze door die drankjes mag aansterken zodat ze toch nog een beetje van haar rit op tram 9 kan genieten. Want genieten zit er voor haar momenteel niet bij. 


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN