KERSTMARKT LEUVEN


Eindelijk is het me gelukt een bezoekje aan de Leuvense kerstmarkt te brengen. Net op tijd want het was de laatste dag. Gisteren heb ik uitzonderlijk geen bezoekje aan ons mama gebracht omdat ik zo graag met mijn vriendinnen mee wou gaan. En af en toe moeten we onszelf ook eens verwennen. En gisteren was het pure verwennerij. 

De winkels waren open en de eerste winkel die we tegen kwamen, riep mijn naam. Daar zag ik prachtige zilveren oorhanger en ik was direct verkocht. De winkeldame vroeg me of ze ze moest inpakken maar dat was niet nodig want dat was een cadeautje voor mezelf. 

Voor we de kerstmarkt opgingen zijn we in de Leivese Ton nog een opwarmertje gaan drinken en weg waren wij en ondertussen de regen ook. Er hing een super gezellige sfeer en enkele kerstmannen zorgden voor wat extra ambiance. We hebben niet veel nodig om in de stemming te komen en één liedje kan soms al genoeg zijn om de zotte trienen in ons wakker te maken. En 'Oh denneboom' was de trigger gisteren. Wat hebben we gelachen en gezongen zonder één druppeltje alcohol aan te raken. Velen zullen gedacht hebben dat we lazarus waren omdat we zoveel plezier hadden, zongen en dansten. Maar wij hebben dat niet nodig om plezant te zijn. Mijn raad aan iedereen, laat het kind af en toe naar boven komen en geniet zonder schaamte. Tenslotte leven we maar één keer.

Al zingend zijn we we nog naar Wilsele naar de kerststal gereden om daar onze gezellige dag af te sluiten.





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN