HIP HIP HOERA!


Dit weekend stond in het teken van mijn zoon zijn verjaardag.  Drie dagen werd er gevierd. Naar jaarlijkse gewoonte had ik gans het huis versierd. Zo lang hij bij mij woont zal ik dat blijven doen zodat ik ook de traditionele verjaardagfoto kan maken. Het bezoek is nu naar huis en alles is ondertussen opgeruimd. Nog 12 dagen en dan wordt de andere boogschutter van de familie gevierd. Dan vieren we de 90ste verjaardag van ons moeder. Daar zal ik wel foto’s van posten.

Ons mama stal de show vandaag. Mijn zoon had een zeer leuke verjaardagskaart met muziek gekregen en iedere keer wanneer ze die zag staan, begon ze die voor te lezen en elke keer schrok ze zich een bult toen ze die open deed omdat die muziek begon te spelen. Zo grappig want ze vergat dat steeds en ze liet zich elke keer opnieuw beetnemen. Ons mama is net zoals ik super expressief dus dat was wel zeer amusant en zij vond het ook leuk. Ze moest vooral lachen met de wat rijpere striptease aan de binnenkant. Hoe een verjaardagskaart leven in huis kan brengen.



Het viel me ook op dat haar geheugen slechter en slechter wordt en niet enkel haar kortetermijngeheugen. Vandaag vroeg ze een paar keer van wie mijn zoon het kind was. We zien haar zo achteruit gaan maar prijzen ons gelukkig dat ze er nog is.






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN