GOODBYE 2019


Vandaag is het de laatste dag van 2019.
En als ik terugblik op het afgelopen jaar en ik zou het moeten omschrijven met enkele woorden dan zeg ik


DRUK – LIEFDEVOL – MOEDER – FAMILIE – VRIENDEN – PLEZIER - DANKBAAR.

Het was een druk en plezierig jaar. Mijn dagen waren goed gevuld en ik heb me helemaal niet verveeld. Ik heb mijn tweede manuscript geschreven en mijn blog opgestart. Ik heb online over mijn leven geschreven zoals het is met ups en downs. En wat me enorm opgevallen is, is dat ons mama toch zeer centraal stond dit jaar. Andere jaren ook een beetje maar dit jaar nog meer omwille van haar toenemende dementie en de extra nodige zorgen.

Ik kan het niet genoeg zeggen maar ik ben het personeel van Sint-Margaretha zo dankbaar dat ze ons mama zo goed verzorgen, hun liefde en zorgzaamheid is onbetaalbaar.

2019 was ook een jaar waar ik heel veel plezier met mijn vrienden gemaakt heb. De band met enkele vriendinnen is me nog dierbaarder geworden en dat is weeral iets om extra dankbaar voor te zijn. Ik bof met zulke goede hartsvriendinnen en ook met de speciale band met mijn zus.

Zijn er dingen die iets minder waren dit jaar? Ja, de verkoudheidsvirussen wisten mij goed wonen, ik was minder actief in de fitness en ook de extra kilo’s wilden niet weg, ze namen zelfs nog een beetje toe. Ik neem nooit goede voornemens voor het nieuwe jaar maar in 2020 wil ik toch iets ondernemen om enkele van die kilo’s weer kwijt te raken zodat mijn kleren weer beter passen.

En deze avond kom ik helemaal uit mijn comfortzone want dan doe ik nog eens een kleedje aan. Ik ga oudjaar met vrienden en familie vieren. Ik hoop dat jullie 2019 vreugdevol mogen afsluiten en wens jullie een fantastisch 2020 volkomen naar jullie zin.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN